mandag den 11. oktober 2010

Opdatering af bloggen

Hej derude i Cyberspace.

Jeg har i et stykke tid puslet med tanken om at jeg skulle prøve at ændre lidt på min blog, så jeg har i eftermiddag siddet og fundet frem til det udseende som jeg synes bedst om her på blogger.com
Håber at I kan lide mine ændringer for det trængte den gamle blog vist til, en ordentlig overhaling :-)

Nå men nyheder fra min side er der ikke så mange af udover at jeg er blevet overflyttet til Roskilde Politihjemmeværnskompagni og sidste mandag havde jeg besøg af min kommandobefalingsmand Eddie som fortalte mig at han gerne ville have mig til at være signal-gruppefører for signal-gruppen i kommandodelingen.
Jeg blev meget overrasket over den udmelding og er jublende glad og lykkelig for de nye udfordringer som jeg nu skal i gang med.
Hvor er det dejligt at der er nogen der tror så meget på en at de ikke synes at man skal være frøken menig hehehe :-)

Nå ja har fået lavet min vagtplan om så jeg nu arbejder hver anden mandag for at få lidt tidligere fri i løbet af ugen, for jeg synes jo ikke jeg har noget særlig fritid at gøre godt med.
Nu må vi så se om jeg kan vænne mig til den enkelte ændring eller om jeg skal have det ændret tilbage til det gode gamle som jeg er vant til.
Det skal ihverfald have et forsøg på et par måneder.

Ellers så står den på arbejde hele tiden og jeg fik indtil for en uge siden læst en masse bøger som alle sammen var meget meget spændende og mig projekt "læs min bogreol" er stadig aktuelt for nu er der 25 bunker bøger som skal læses efter jeg har været til bogauktion og har fået lidt over 19 kg bøger med hjem!!

Nu vil en træt Medic gå i køkkenet og sætte noget vasketøj og aftensmad over.

Det var alt for nu.

Medic out.

Ingen kommentarer: