søndag den 1. august 2010

Min mor har klaget!!!

Hej derude i cyberspace,

Min kære mor har klaget over at jeg ikke har opdateret min blog siden snestormen sidst i Januar og nu skriver vi jo trods alt 1 august.
Sååå for at hun ikke skal blive ved med at klage sin nød så er der her lidt opdateringer:

Jeg har monster travlt på min arbejdsplads, vi har sagt farvel til et utal af medarbejdere og har fået en ny chef og 2 nye fuldtidsmedarbejdere og x-antal deltidsmedarbejdere.
Prøver i øjeblikket at holde styr på en hel masse ting, men det har resulteret i at jeg desværre har fået en ordentlig omgang stress som jeg prøver at arbejde mig ud af, det er ikke nemt, men jeg gør alt for at komme tilbage i stor form.

Er begyndt at læse min bogreol fra den ene ende til den anden da jeg synes at det var på tide at få læst nogle af de bøger jeg køber.
Plus når ens bunker begynder at hobe sig op til at være 20 stk så er det vist også på tide hehehe.
I den forbindelse har jeg fundet ud af at jeg jo faktisk har nogle super fantastiske gode bøger stående som jeg har været alt for lang tid om at få læst.

Jeg har været i Sønderjylland i starten af juli og besøge Natasha, Hans og Kira på en lille slags miniferie, da de synes jeg skulle kommer derover og slappe af plus så kunne jeg jo lige hjælpe lidt til ved ringrider-optoget lørdag og søndag.
Det var rigtig hyggeligt at møde de Sønderjyske Po'ere og jeg tager gerne derover igen.
Fik også set Historiecenter Dybbøl Banke, Kolding storcenter, Citti Flensborg, Sønderjysk Tattoo 2010 på Brundlund Slot i Aabenraa og oplevet hvad Ringridning er.

Vi har også fejret min dejlige søsters 30 års fødselsdag i København i april måned med alt hvad tilhører en dansk fødselsdag, hvor de unge tog ud og festede på Bar7 om aftenen mens mine forældre var barnepiger til min nevø og niecer.

Lissis kæreste Stevie var DJ på Bar7 hele aftenen og det han spillede bare godt.
Det var helt en helt vild fantasisk aften og vi fik fejret min søster på behørig vis.

April måned var også den måned hvor jeg fik min mor og far ind og se The Dubliners for første gang, det var en en fødselsdagsgave til min far fra hele familien og mor og mig havde så selv købt vores billetter.
Det var noget af en oplevelse og mine forældre elskede det efter hvad de sagde bagefter.
The Dubliners still rule the world :-)

Et par dage efter var jeg så alene i Tivolis koncertsal til en John Williams koncert med alt muligt filmmusik incl Star Wars og en indlagt tuba-koncert (hmf den brød jeg mig ikke særlig meget om).
Men selve koncerten var super super fed og jeg gør det gerne igen plus der var rollespillere klædt ud som Star Wars figurer til at tage imod os da koncertgæsterne ankom.

Den 10 juni holdte jeg fri fra arbejde for at fejre at jeg havde fødselsag og fik besøg af mine forældre, Natasha og Tina og Tom.
Der var intet kage, lagkage eller kakao tilbage efter gæsterne var gået og de var vilde med min rabarber crumble og min lagkage som endnu en gang væltede kegler.
Alt i alt var det super hyggeligt selv om det væltede ned med regn det meste af dagen, men glade mennesker sørgede for at jeg fik en fantastisk dag og det er jeg glad for.

Den sidste ting jeg lige vil fortælle før jeg skal ud og lave en velfortjent kop te, er at vi samledes for at holde 3-dobbelt fødselsdag for Rune, Mogens og mig den 24 juli og det var super hyggeligt om det plejer at være når vi er samlet.

Jeg fik en ipod shuffle som jeg havde ønsket mig og kan nu høre musik i lange baner når jeg er ude og dyrke min motion, udover det fik jeg et løbeur som jeg glæder mig til at prøve og et par meget søde fyrfadslysestager af min faster og 2 leropbevarings krukker til hvidløg og løg.

Det var vist alt den opdatering som jeg kan klare for nu.
Medic out.

Ingen kommentarer: