søndag den 8. august 2010

Hyggelig weekend på Lolland


Hej derude i cyberspace,

Mens alle jeg kender, mere eller mindre, skulle til Ringsted Festivalen i denne her weekend (5-6-7 august) havde jeg lavet en aftale med mine forældre om at jeg skulle komme på besøg fra fredag (6 august) til søndag eftermiddag (8 august).

Blev hentet fredag aften på Maribo station og så stod den ellers bare på hygge.
Vi startede med at få lidt mad i Maribo og se lidt på en smykkehandler som havde bod på torvet da der var country festival, de var ved at lukke, men mor fik da en ugle i træ af far og jeg fik en delfin i træ af mor :-)

Lørdag kørte vi rundt på Lolland og fik set en masse og det var skønt bare at slappe af.
Om eftermiddagen kørte vi mod Langø og kiggede lidt på havnen og på vejen havde jeg set at der lå en strand der hed Albuen strand (http://www.strandguide.dk/index.php?id=384).

Jeg sagde til far at jeg godt kunne tænke mig at komme på stranden og komme i vandet også selv om jeg ikke havde badetøj eller håndklæde med, da det er flere år siden jeg har været på stranden og i vandet.
Fortalte mine forældre at jeg ville tage tøjet af og hoppe i vandet iført bh og hipsters og jeg var ligeglad hvad andre ville sige til det.

Det var en smule koldt da jeg kom ud i vandet, men efter 1 minuts tid så var det super skønt og jeg fik lov til at muntre mig som den vandhund jeg nu er i godt og vel 15 min inden far kom ned på stranden for at tage nogle vandbilleder af mig.

Der var nogle af badegæsterne der kiggede lidt da jeg som det mest naturlige i verden strippede og hoppede ud i vandet, specielt en ældre dame havde meget travlt med at kigge efter mig med et blik der sagde "altså det kan man da ikke!", men gav hende et blik igen som fortalte hende at det kunne man altså godt plus et kæmpe smil som sad klisteret på mine læber fordi jeg hyggede mig noget så vidunderligt.


Søndag blev jeg vækket af mor, fik morgenmad og så var det ellers ud af døren og jeg troede at jeg skulle sættes af på Maribo station for derefter at tage toget, men min søde far ville hen til et kræmmermarked som det tog os lidt tid at finde pga fejlkommunikation!!!
Nå men efter et par flere loppemarkeds besøg blev jeg kørt helt hjem og misserne var utrolig glade for at se mig da jeg åbnede døren og jeg var også meeget glad for at se dem igen.

Håber lidt på at sommeren bliver ved lidt endnu så jeg måske kan nå endnu en tur i vandet inden efteråret og vinteren kommer tilbage til Danmark.

Nå men det var alt for nu.

Medic out.

Ingen kommentarer: