mandag den 16. august 2010

Tanker...

Hej derude i cyberspace,

Jeg ved ikke om der i det hele taget er nogle der læser min blog udover min mor.

Er kommet til den indsigt at jeg i de sidste par måneder har glemt det der hedder "Loven Om Tiltrækning" og har fokuseret på alt det negative istedet for alt det positive, som jeg ellers plejer at gøre.

Grundene er mange og jeg har garanteret ikke fundet dem alle sammen, men lige nu er mit største mål at jeg har vendt skuden fra at være helt nede hvor man ikke kan komme længere til at komme op og være glad igen.

Det kræver blod, sved og garanteret mange tårer, men det er en udfordring jeg er parat til at tage op for det er ikke sundt at være ked af det hele tiden.

Jeg håber at du derude husker på at livet er smukt og det er de små ting man skal glædes over for det er tit og ofte dem som man glemmer.

Husk at grine hver dag, syng en sang, dans en fjollet dans nøgen der hvor du bor, fortæl din familie og dine venner at du elsker dem og de betyder noget for dig og frem for alt så fortæl dig selv at du er smuk, fantastisk og et enestående menneske der er sat her på jorden for at gøre livet smukkere på din egen måde.

Det var ordene for i aften.

Godnat og sov godt alle I vidunderlige, fantastiske og enestående mennesker derude i cyberspace :-)

Medic out

Ingen kommentarer: