søndag den 31. januar 2010

Snevejrstur i Ringsted efter snestormen fredag d. 29/1-10

Hej derude i cyberspace,

I fredags den 29 januar blev lille Danmark ramt af en snestorm.

Spy udfordrede mig til at vi skulle gå en tur klokken meget sent om aftenen i den og jeg tog imod udfordringen, men da jeg spurgte ham hvor lang tid han skulle bruge på at blive klar, så bakkede han ud.

Nå men det fik han ikke lov til og ca 15 min senere efter hans udfordring så var vi begge godt klædt på i varmt tøj på vej ud og gå tur i snestorm.

Det var rigtig hyggeligt og man fik virkelig varmen af at gå i alt den der sne som jo forståligvis ikke var blevet ryddet fra diverse fortorve.

Skal lige hilse og sige at ens ben og knæ blev godt trætte af trave rundt i tung tung sne, men det var en fed oplevelse som jeg gerne prøver igen.

Nå men lørdag den 30 januar tog jeg en tur ind til min bror og svigerinde for at spise frokost og spille WII sammen med dem og børnene.

Det var rigtig hyggeligt og jeg fik set deres puderum, med firkantede store sækkestole og nogle helt vildt fede nye hylder som Mogens lige havde sat op plus de nye super seje stole som er en pilates-agtig boldt man puster op og som man så sætter på en ramme og dækker med et stykke stof.

Skal heller ikke glemme deres nye rigtig flotte orange sofa som er rigtig god og behagelig at sidde i.


























































I dag har jeg så været ude og gå en dejlig lang tur i Ringsted og huskede at tage mit kamera med så jeg kunne vise hvordan byen ser ud dækket med sne.

Det var en virkelig smuk dag og jeg nød det virkelig rigtig meget.

Hvis du vil se flere snebilleder fra Ringsted så kan du altid gå ind på mit picasa album :-)































Nå men det var vist alt for nu, godnat og sov godt.

Medic out.

Ingen kommentarer: