søndag den 13. december 2009

Ja der er stadig liv!

Hej derude i cyberspace,

Ja der er stadig liv, men der har været rigtig travlt med arbejde og hjemmeværn siden marts måned.

Den 1 april var jeg til Hjemmeværnets 60 års jubilæums parade i Nymindegab som suppleant for en dag og fik set hele den kongelige familie.
Anne og jeg nåede at møde Kronprinseparret og det var en meget meget stor oplevelse for os begge to for de var bare så søde og venlige overfor os.
Selve paraden var også en meget stor oplevelse og det er kun noget man får at opleve en gang i sit liv.

I juni var jeg på Politi Gruppefører kursus i Nymindegab og det var en rigtig god oplevelse.
Det var første gang jeg var i Nymindegab på en uges kursus og det er da ikke sidste gang jeg gør det.

Har været på Roskilde Festival for første og eneste gang i mit liv, synes ikke rigtig det var noget for mig.
Lærte dog at sove i telt, så nu kan jeg godt få Anne til at gå i gang med hendes store plan om en shelter weekend i det nye år hehe.

Som sædvanelig så var der også Ringsted Festival i august og det gik meget godt som det plejer.

Har fået læselysten igen så jeg får læst en masse spændende og mindre spændende bøger (læs Stieg Larsson "Mænd der hader kvinder").

Vi har fået rygende travlt i butikken og de sidste 2 måneder her op til jul har vi ligget vandret og har næsten ikke fået et ben til jorden.
Det er super super dejligt at have travlt og det er jeg rigtig glad for og det er mine kollegaer forøvrigt også selv om der nogen gange er lidt stress på.

Den 2 december mødte hele familien Hansen min søsters kæreste Stevie og han tog hele familien med storm, han bare bare så sød og rar og så var han fantastisk med ungerne som hang på ham hele tiden :-)

Jeg har fået lavet mine julekort færdig og de kan nu ses på min picasa, synes selv de er blevet ret gode i år, har trods travlhed og træthed haft overskud til at lave dem så flotte som muligt.

Hmm ville ellers gerne vise et par billeder af mine julekort, men blogger vil ikke som jeg vil, så hvis du vil se dem alle må du gå ind på min picasa.

Har egentlig ikke ret meget mere på tapetet lige nu.

Medic out.









Ingen kommentarer: