tirsdag den 3. marts 2009

C-Vitamin bombe opskrift

Hej derude i cyberspace,

Jeg har været så uheldig at pådrage mig en rigtig dum forkøelse.

Kom til at tænke på hvad jeg blev serveret i Berlin da jeg var forkølet dernede og at det var en rigtig dejlig C-vitamin bombe som smagte godt, men som også hjalp på forkøelsen.

Har efter hukommelsen prøvet at genskabe denne her vidunderlig drik og nu synes jeg at jeg skulle dele den med alle dem der godt kan lide at lave juicer selv.

Fandt heldigvis alt det jeg skulle bruge til den i mit køleskab og må sige at resultatet er fabelagtigt.

Nå men her kommer opskriften:

C-vitamin bombe

5-6 store gulerødder
4 store søde appelsiner
1 citron

Kog gulerødderne og put dem og vandet i blenderen.

Pres appelsinerne og citronen og hæld saften i blenderen.

Blend det hele indtil det er en ensartet masse.

Vitamin bomben skal helst drikkes varm.

Det eneste jeg kan sige nu er:

Enjoy

Medic out

Ingen kommentarer: