søndag den 1. marts 2009

Update

Hej derude i cyberspace,

Well der er godt nok lang tid fra den 25 august 2008 til den 1 marts 2009, men der er sket en masse ting i den periode.

Jeg har været på de sidste to moduler af mit befalingmandskursus og det var nok et af de bedste kurser jeg har været på.
Gruppe 3 styrede for vildt og jeg er rigtig glad for at have lært de dejlige mennesker at kende.
Bestod kurset og blev den 13 januar udnævnt til koporal, hvor var jeg bare stolt og glad af mig selv for at have kunne gennemføre noget som jeg ikke troede var muligt.
Det er rigtig nok som der siges om Bornholm, at nu du har været der 1 gang så vil du altid komme tilbage, det er en rigtig dejlig ø og jeg kan anbefale alle at tage en tur derover og nyde den Bornholmske natur og lege turist.

I november skiltes Torbens og mine veje efter 11 år og 3 måneder, det har været hårdt og er det stadig, men hen af vejen vil det blive lettere.

December stod på juletravlhed i stor stil i butikken og jeg klarede det at være papir-ansvarlig rigtig godt.

Det er dejligt at være blevet "udnævnt" til papir-ansvarlig udover mulimedia-ansvarlig eller som jeg plejer at kalde det: papir og multi-mus.

Den 2-3-4 januar 2009 flyttede vi butik til et større og meget lysere lokale, det tog os 2 1/2 dag og sætte butikken op og resultatet var flot.

Den 25 februar startede vi Bogudsalg og vi havde rygende travlt hele dagen, det var en hård 12 timers vagt, men det var det værd.
Hvor er det rart at folk stadig gider stå tidlig op for at købe de bøger de gerne vil have kl 0700 om morgenen, det varmer jo en boghandlers hjerte.


Den 28 februar havde min mor fødselsdag og heldig som jeg er så har jeg fået mig en rigtig dum forkøelse, men jeg klarede mig igennem dagen bare ved at nyde min families besøg, min bror Mogens og hans 3 børn, Iben, Rune og Mar, min bror Jens og mine forældre.
Mor lavede al maden og jeg kunne bare hygge mig med ungerne blandt andet malede vi mandalas fordi de kedede sig, de blev rigtig flotte og ungerne var virkelig gode til det.

Da Mogens kom spurgte han om han ikke måtte prøve min WII og jeg sagde jo da self må du det, men først når jeg har fået det 28" tv som far har liggende i bilen, det er nemlig ikke spor sjovt at spille på et 14".

Da Jens kom bar de tv'et op og vi fik sat det til sammen med WII'en og kan det ellers være at der blev spillet WII SPORTS.
Mogens udbrød efter et stykke tid "JEG SKAL HAVE EN WII", se det var søde ord i mit Nitendo hjerte.

Iben og Rune fik også lov til at spille og hold da op i løbet af ingen tid blev de helt ferme til at spille tennis uden hjælp.
Det er utroligt hvad en 4 årig og 6 årig kan lære på ingen tid.


Nå men det var vist alt for nu, jeg vil lægge mig på sofaen under min dyne og slippe af med denne her forbandet forkøelse.
Medic out.

Ingen kommentarer: