søndag den 15. juni 2008

Sommerfest for B.O.Bøgers afdelinger Roskilde og Valby

Hej derude i cyberspace,

Lørdag den 14 juni holdt B.O.Bøgers afdelinger fra Roskilde (7 stk) og Valby(4 stk) sommerfest på Bakken for at lærer hinanden bedre at kende.

Os fra Roskilde ankom før dem fra Valby og fik dermed mulighed for at prøve Main Train Ulven, en ganske sjov rutschebane, et par gange før vi skulle mødes med Valby-folkene foran "Den Hvide Hest" hvor vi skulle spise stegt flæst med persillesovs ad libitum.

Efter god mad og øl, gik vi ud på Bakken for at more os.

Vi fik prøvet diverse forlystelser og fik rigtig hygget os.

Jeg fik lokket Pia med i Spøgelseshuset, selv om hun ikke ville, men hun var bare så supersej og kom flot igennem huset.


Når man er på Bakken så skal man jo også prøve den store vandrutschebanen og her skulle Christina (som var førstegangsbesøgende på Bakken) selvfølgelig med, selv om hun ikke ville, men med lidt gruppepres så fik hun prøvet den og blev pænt våd selv om Pia havde sagt at hun nok skulle tage alt vandet :-D

Vandkanonen var også en rigtig sjov forlystelse, hvor alle dem der prøvede den blev godt våde for vi kunne jo ikke nære os for at prøve at ramme hinandens både når vi havde mulighed for det *SS*.

De andre ting vi fik prøvet var blandt andet:
Rutschebanen
Vikingeskibet Dragen
Dillen
Polyppen (jeg stod over da jeg ikke lige havde lyst til at køre rundt og rundt og rundt)
AfroKopperne (jeg stod over da jeg ikke lige havde lyst til at køre rundt og rundt og rundt)
Safari (her scorede jeg det flotte tal på 5500 ved at skyde på alt hvad jeg kunne)
Hurlumhejhuset
5D Cinema
Enterprise (denne her har jeg prøvet engang og vil ALDRIG gøre det mere)

Jeg blev sat til at passe på Sunnis hat som en af hendes venner skulle have og det fik vi foreviget på et billede med Mikkel:

Fra B.O.Bøger Ros...
Er jeg ikke bare flot??

Nå men da klokken blev omkring 2320 bestemte Pia, Mikkel, Steven og jeg os for at nu var det vist ved at være på tide at vi skulle hjem og vi sagde farvel til de andre efter at have fundet dem på et eller andet vaffelhus.

Toget fra Københavns Hovedbanegård var propfyldt med fulde Jyder der havde været til Speedway i Parken og det var en ganske interessant oplevelse at komme til Ringsted.

Alt i alt en rigtig hyggelig aften :-D

Medic out.

Ingen kommentarer: