søndag den 10. februar 2008

Sektion af Camden Market brændt ned lørdag aften.

Hej derude i cyperspace,

Jeg fik mig godt nok et mega chock i går aftes da jeg tilfældigvis slog over på Sky News for at se om der var noget nyt.

Trængte lige til at sumpe over nogle nyheder fra England efter en hård dag på mit vedligeholdelseskursus i førstehjælp dag 1.

Hvad ser jeg da jeg slår over:

KÆMPE BRAND I CAMDEN MARKET NORD LONDON.


WHAT??

Bliver hængende ved nyhederne fra Sky News og ser mit ynglings marked brænde så intents at flammerne stiger 9,1 meter op i luften og varmen er uudholdelig med 100 brandmænd til at bekæmpe flammerne.
Jeg fik næsten flashbacks til The Great Fire of London fra søndag 2 September to onsdag, 5 September 1666.

Ringede med det samme til min søster da jeg var kommet til mig selv igen for at spørge hvad hun vidste om det.
Pussigt nok så var hun lige kommet hjem fra arbejde omkring kl 2200 lokal engelsk tid og havde ikke hørt noget om det før jeg ringede og hun blev lige så forbavset og overrasket som jeg gjorde.

Branden startede endda og fik rigtig fat ved en 1910 tiden engelsk tid og ingen ved hvordan den er startet.

Nå men nu må vi jo se hvor store skaderne er når det engelske politi og brandvæsen har haft tid til at vurdere området inden for de næste par dage.

Det var den ene historie for denne gang, mere følger om lidt.

Kan I hygge jer derude i cyperspace.

Medic out.

Ingen kommentarer: