søndag den 18. november 2007

En hyggelig dag med overraskelse til sidst.

Hej derude i cyperspace,

Først til vores besøg på D3 i København:

Vi havde heldigvis planlagt at komme tidligt ind til udstillingen, lige til åbningstid kl 1000.
Det var en ret god beslutning da der således ikke var så mange mennesker og vi kunne gå rundt og kigge og prøve de spil vi ville inden der blev helt fuldt af mennesker.

Vi fik prøvet lidt af hvert, bla. Super Mario Galaxy (WII), Kart N´Crazy (PC), MySims (WII), Boogie (WII), EA-Playground (WII), Mario & Sonic: at the Olympic Games (WII), Haze (PC)(Asterix og Spy var med i konkurrence i dette), Halo (XBOX 360) plus mange mange andre spil.

Jeg har tage lidt stemningsbilleder som jeg gerne ville dele med Jer, men blogger kan ikke lige finde ud af at uploade dem, så I må vente lidt med dem.

Nå men vi forlod København omkring kl 1500 godt brugte af al den larm og alle de indtryk vi havde fået og kørte hjem til Ringsted.

Efter at have siddet hos Ice og Asterix en lille times tid, så bestemte jeg mig for at tage hjem.

Og her kommer min overraskelse så:

Da jeg er kommet hjem, sender Asterix mig en sms om at Ice er blevet udnævnt til Signalbefalingsmand (Sigbm) for Regionen og om at jeg nu godt kan skrive og ønske hende tillykke, hvorefter han ønsker mig tillykke og fortæller mig at han vil skrive til mig når han har fundet et kursus til Lillefix og mig.

Det korte af det lange er at han på en eller anden forunderlig vis har fået mig til at sige ja til at blive uddannet Sigbm-hjælper til næste år med rang af koporal.
Så jo mere jeg har kæmpet imod at få noget på skuldrene og blive befalingsmand, des mere stædig er han blevet for at få sin vilje og i sidste ende lykkedes det.

Så alt i alt bliver 2008 et meget meget travlt år og der kommer til at stå HJV over det meste af det.

Jeg er selfølgelig stolt af at blive valgt, men ifølge både Ice og Astrix så har jeg gjort mig fortjent til det ved at vise mit værd på vores sidste øvelse.
For mig bestod det jo bare i at gøre mit job som jeg er vant til som stabshjælper og gøre det så godt som jeg nu kunne.
At jeg så fik ros til den store guldmedalje, det varmer jo mit hjerte, men jeg gjorde jo bare det jeg er uddannet til.

Nå men jeg tror det opsumere min dejlige søndag, tak til alle for en god dag og kan I sove godt derude i cyperspace :-D

Medic out.

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Thilde vil have mere på Medics blog!