lørdag den 17. november 2007

God tur på skydebanen plus har det bedre

Hej derude i cyperspace,

For det første så har jeg fået det bedre, den der ondsindede influenza der havde sat sig på min mave er næsten væk, herligt herligt :-D

For det andet så har jeg været på skydebanen i dag og det gik faktisk rigtig godt alt taget i betragtning.
Jeg var nemlig rigtig nervøs for ikke at kunne huske alle de vigtige ting som jeg havde øvet fredag aften.
Men men men, jeg kunne sagtens huske det og så ramte jeg da også mine mål selv om det var på 200 meter og ikke de sædvanelige 100 meter.
Så alt i alt tror jeg at jeg bestod min kontrolskydning og hvis det er rigtigt så er jeg glad :-D

For det tredie så skal jeg ind til D3 Expo
søndag sammen med mine gode venner, Ice, Asterix og Spy.
Har været så heldig at vinde 2 billetter inde på deres hjemmeside ellers ville jeg nok ikke være taget afsted, da det jo trods alt koster lidt af en formue med billetter og togbilletter, men nu tager vi bilen istedet og sparer penge på den måde.
Det skal nok blive sjovt og da det er andet år i træk så ved vi jo hvad der er i vente, untagen for Spy som er førstegangsbesøgende.

Nå ja har også lige fundet ud af at skod cafeen Vivaldi igen igen spiller live musik selv om de ikke har tilladelse til det, så sengetiden i aften hedder kl. 0200.
Det er helt utroligt at de ikke kan følge loven og absolut skal bryde den og være til gene for os beboere her i ejendommen.

Det var alt for nu, sov godt derude i cyperspace.

Ingen kommentarer: