lørdag den 12. maj 2007

Nogen gange hader jeg Windows Live Messenger

Hej derude i cyperspace,

Tjae man kan altså godt føle sig lidt alene i verden når ens Messenger ikke vil logge på systemet selv om ens Internetforbindelse virker.

Jeg er her til aften godt træt af Windows Live Messenger, det er sq da træls at den bare ikke vil logge på lige meget hvad man prøver også selv om man så prøver alle de tricks der bliver oplyst på help-siden.

Nå men til sidst ændrede jeg en lille bitte ting i min firewall og vupti så kunne jeg godt logge på, tror dog ikke det har noget med det at gøre, det ville godt nok været mærkeligt hvis det havde.

Jeg regner med at tjenesten fixede sig selv og derfor lod mig logge på.

Bare lige et surt opstød over en tjeneste som man faktisk er ret afhængig af når man gerne vil snakke med vennerne derude i cyperspace.

Nu er det sengetid,

God Nat og Sov Godt :-D

Ingen kommentarer: