fredag den 11. maj 2007

Hvordan en router kan forpeste ens Internet!

Hej derude i cyperspace,

Jeg har de sidste par uger døjet med at vores internet her hjemme har været on and off.

Når man lige skulle tjekke noget eller bare lige kigge lidt nyheder så kunne Internet Explorer ikke vise websiden og det kunne være fordi vi ikke havde adgang til netværket eller der var en tastefejl i webadressen osv.

Tjae I kan jo næsten tænke jer til hvad jeg sad og fortalte min computer og specifikt Internet Explorer i meget "pæne" vendinger om det plus jeg har haft en kæreste der blev mere og mere irriteret over at nettet ikke virkede som det skulle.

Jeg har simpelthen prøvet alt og jeg mener alt for at få nettet til at virke, men uden held incl. det at ringe til min dejligt brormand for at få råd om hvad jeg skulle gøre, men det eneste han kunne anbefale mig var at få en ny browser.

Når nøden så er størst så ringer man til sin svoger der arbejder med routere og internetforbinderlser til dagligt og gennemgår alt hvad han siger, bare for at finde ud af at routeren bare lige skulle slukkes et par sekunder for den havde åbenbart fået sig en hjerneblødning.

Hvilket ifølge min ekspert ikke er noget nyt i, for det gør de en gang imellem.

Tak for hjælpen til min svoger og brormand, jeg ringer en anden dag når jeg igen får problemer med Internet Explorer!

Ingen kommentarer: