onsdag den 9. maj 2007

Opdatering af blog :-D

Hej derude i Cyperspace,

Så har jeg lige rettet lidt på min blog og har enda tilføjet et spritnyt profil billede.

Jeg går jo egentlig ikke på arbejde, men jeg søger på liv og løs og en dag skal jeg nok komme ud og tjene penge, helst inden for de næste 3 måneder for ellers så bliver jeg aktiveret af Jobcenteret.

Har forresten fundet ud af at jeg har 2 x tennisalbuer og arbejder med en fysioterapeut på at få dem til at forsvinde, hvilket er lettere sagt end gjort plus jeg er det man kalder hypermobil i mine arme, altså jeg må ikke overanstrenge mine arme for ellers så gør de ondt og så kan jeg intet lave.

Fyssen har forbudt mig at læse bøger og lave perler og andet anstrengende arbejde indtil vi har fået sat skik på mine albuer, det er dog den venstre der er den aller værste, så det at sidde her foran computeren er egentlig også forbudt.

Derfor må jeg vist hellere se at få afsluttet det her indlæg.

Vil dog lige sige at jeg om 14 dage skal til at træne mine arme op og jeg glæder mig rigtig rigtig meget.

Forresten så vil jeg gerne sige tak til Vaelte for at holde mig til ilden mht. at få skrevet herinde.

Jeg lover at gøre det oftere end jeg har gjort indtil videre.

Ingen kommentarer: