mandag den 12. marts 2007

Sikke en dejlig dag i dag.

Hej derude i cyperspace,

Jeg har i dag været ude og cykle en lille tur på lidt over 7 km, da vejret jo var til det og fordi jeg har bestemt mig for at det er en god måde at få frisk luft og motion på.

Har fundet ud af at det er en god ide for mig at starte i det små så jeg ikke får overanstrengt min krop og skal ligge lig dagen efter en cykeltur.

Er ret heldig at have et kort over Ringsted kommune med de små veje så jeg hver uge kan lave en ny rute og lave den længere og længere og længere.

Vejret i dag har været absolut pragtfuldt med sol og lidt varme og man kunne føle at forået var på vej langt om længe, hvis du kære læser ikke har været ude i dag og få frisk luft så skal du ærgre dig for det var bare skønt.

Tog et par billeder som viser lidt at det jeg har kunne se på turen i dag.




1 kommentar:

Thilde Smedegaard Petersen sagde ...

Ja, det har bare været fantastisk de sidste dage! Dejligt at se, at du opdaterer din blog igen!