søndag den 13. maj 2007

Kan bare ikke tåle parfume i mascara

Hej derude i cyperspace,

Jeg har fundet ud af at jeg ikke kan tåle parfume i de mascara jeg som regel bruger og det er jo lidt trist!

Men hellere have glade øjne og være tilfreds end at have konstant rindende øjne og være irriteret over det.

Derfor har jeg været på jagt efter en god og parfumefri mascara, men suk her i lille Danmark skal man altså af med op til 160 kr for sådanne en fætter og det synes jeg er lige lovlig meget når man er vant til at bruge ca. 70 kr til en omgang Maybeline.

Så gode råd er jo dyre og derfor er det jo godt at have en søster som er bosat i London.
Min søster var så sød at sende mig en mascara som hun også bruger og den har vist sig at være rigtig rigtig god.

Almay hedder produktet og den er udviklet til os som er lidt sarte og ikke kan tåle alt det her parfume.

I kan læse mere på dette her link

http://www.almay.com

Tak til min dejlige søster for at have sendt mig denne her mascara, du har reddet mine øjne fra at være vandfald.

3 kommentarer:

Thilde Smedegaard Petersen sagde ...

Tillykke med den nye mascara!

Anonym sagde ...

futtie siger:
det er en udmærket blog og dejligt der ikke er så lang tid imellem.det var nogle søde ællinger i lunden.

Anonym sagde ...

Jeg har aldrig rigtig forstået at
nogen føler behov for kosmetik, pille eller alkohol for kunne leve

Selv tåler jeg parfume og alkohol
Jeg lugter ikke af noget fordi jeg
planlægger hvad jeg spiser og fordi
jeg tager bad to gange om dagen.

Jeg har en stærk personlighed så
min styrke er jeg er 100% ægte.
ikke sælig smuk og smart men ;-)

Rigtig mange mænd påskønne at deres
kærester er naturlig. Jeg tror 50%
ville vælge en hestepige eller en
sejlepige frem for en kosmetisk.

Kosmetik, tobak, fester og stress
påviker folk så de ældes hurtigere
Ja og egntlig er det ikke let at
læse en kvindes sexualitet når der
er kunstige hormoner i luften.

Min anbefaling er drop den maskar.
brug noget ordentlig produket uden
parfume. Naturlige eteriske olier
giver fine dufte og flottere hud.

Nekodemus@gmail.com