søndag den 20. maj 2007

Blandet weekend!

Hej derude i cyperspace,

I går lørdag d. 19 maj var vi til sølvbryllup hos min moster og onkel.

Det var vældigt hyggeligt at se familien igen, især mine fættre og kusiner som jeg ikke har set i mange mange år.

Vi fik god mad og drikkelse var der nok af, samt hyggelige samtaler, sange og taler og vejret var jo perfekt, ikke noget regn kun lidt aften-kulde.

Festen startede kl. 1400 og vi kørte fra Rødovre kl. 2130, så alt i alt fik vi da et par timer til at gå med at fejre sølvbrudeparret.

Da vi kom hjem lagde vi mærke til at cafeen i vores bygning for 2 lørdag i træk ikke spillede live musik og det var jo dejligt at vi kunne komme i seng lidt efter kl. 2400 uden at skulle bekymrer os om at skulle sove på sofaen.

Søndag er afslapningsdag og vi har begge to ondt et eller andet sted på kroppen, jeg har ondt i venstre side af min skulder og ryg sektion, kan næsten ikke bevæge den side uden det gør hammer nas og Toby's lænd skaber problemer for ham.

Jeg tror at det kan være stolene som vi sad på til festen der har sat deres spor, men jeg skal ikke kunne sige det.

Øv altså det er sq snyd at vi skal være så hårdt ramt, men det er der jo ikke noget at gøre ved.

Nu vil jeg gå ud og få lidt luft og se om det ikke kunne hjælpe lidt at få bevæget min krop.

Hav en fortsat god søndag derude i cyperspace.

Ingen kommentarer: