torsdag den 19. september 2019

Kommende anmeldelser


Jeg ved godt jeg ikke har været synderlig aktiv her henover sommeren, men sådanne er det desværre når man er sæsonarbejder på et røgeri. Der er travlt og når jeg kommer hjem så er energiniveauet ikke rigtig til at sætte mig ned og blogge.

Men jeg har da fået læst et par bøger og de ligger nu og venter på at jeg får skrevet en anmeldelse af dem. Nogen af dem har været gode andre har været en skuffelse. Nogen er blevet hyped og andre er ikke. Sådanne er det med læsere og litteratur. Det er enten eller.

Det burde være muligt for mig at få lavet bare en lille anmeldes af dem nu vores lukketider er helt nede på kl. 1700 hver dag, men jeg vil ikke love alt for meget, for som sagt så har vi stadig ret travlt og nu vinker efterårsferien ad os lige der rundt om hjørnet og så er det højsæson endnu en gang.

De bøger der mangler anmeldelse af er:

Elly Griffiths: Døden på museet
Stuart Mcbride: En sang for de døde
Danny Goldberg: Mine tre år med Kurt Cobain
Tony Parsons: Syv små soldater
T.M.Palshof: Pavens Yngling (den har jeg i mellemtiden givet væk da jeg ikke var imponeret)
Linette Harpsøe: Forfædrenes Talisman

Jeg kan lige runde Pavens Yngling og sige at det nok var den mærkeligste bog jeg har læst i laang tid. Og at jeg følte at jeg faktisk spildte min tid ved at læse den til enden. Men det var en gave og den skulle læses. Kan også sige at jeg ikke vil læse resten af serien for det er min læsetid for kostbar til.

Så behøver jeg vist ikke spilde flere ord på den.

Alle de andre bøger ligger og blinker til mig og jeg skal nok se at få skrevet et par ord om dem til dig derude som søger nye spændende læseoplevelser.

Medic out.

Ingen kommentarer: