tirsdag den 23. maj 2017

Opdatering

Bare rolig venner, jeg er her stadig.

Der er bare en masse ting som jeg skal tage mig af i denne her tid, så derfor får bloggen til at ligge lidt hen i et støvet hjørne indtil jeg har fået styr på alt det jeg skal have styr på.

Det er ikke med min gode vilje og jeg har da også lidt dårlig samvittighed over jeg ikke rigtig får skrevet en masse spændende indlæg til jer. Derudover så har min læselyst svigtet lidt og den arbejder jeg på stille og roligt skal komme igen.

Har fået mig et kvarttidsjob på Bornholms Ismejeri som leverer is til alle Danmarks faktabutikker og det er hårdt arbejde tre dage om ugen. Det er fabriksarbejde og jeg er pænt busted når jeg kommer hjem.

Hjemmeværnsmæssigt har jeg også travlt med at tage på øvelser, kurser og være med til diverse cykelløb, motionsløb og så videre. Det har også gjort at bloggen lidt støver til, da jeg har fået en del mere at se til end jeg har haft tidligere.

Så alt i alt har jeg nogle ret travle hverdage og aftner for tiden, men bare rolig jeg skal nok komme tilbage når tiden tillader det og skrive anmeldelser af bøger og krydder lidt med oplevelser fra Bornholm plus give jer en opskrift eller to. Der er ting på tavlen som nok skal komme som indlæg.

Indtil da, hav det godt derude i cyberspace og pas godt på hinanden til vi snakkes ved igen.

Medic out

Ingen kommentarer: