tirsdag den 6. oktober 2015

På tur lørdag


Lørdag og søndag var jeg græsenke og havde derfor bilen til rådighed. Det resulterede i at jeg begge dage tog ud og kørte en tur for at opleve noget nyt. Havde selvfølgelig mit Sony a58 med mig og fik taget nogle ret gode billeder af mine to oplevelsesture.

Lørdag bestemte jeg mig for at køre op mod Allinge for at besøge en cafe som jeg er kørt forbi rigtig rigtig mange gange. Den hedder Dines lille maritime café. Den ligger på Røstadvej 10, 3760 Gudhjem.

Det viste sig at være en hyggelig lille cafe med en super dejlig og fantastisk udsigt. Dine som har cafeen tog imod min bestilling og jeg fik en skøn kop te (Hibiscus, Orange & Pepper), en lun apfelstrudel med en scoop is og flødeskum. Det smagte bare så godt.


Dine er god for en sludder og vi fik snakket om alt muligt. Jeg sad udenfor og nød udsigten. Det er helt klart et sted jeg kommer igen gerne med familie og venner. Hvis det blæser så kan man sidde indenfor i pejsestuen og nyde sine forfriskninger.





Havfruen som man møder når man kører forbi ude på vejen mod Tejn og Allinge.

Hvis du skulle køre forbi den smukke havfrue som du kan se når du kører forbi indkørslen til cafeen så und dig selv en lille pause og nyd en kop kaffe, te og en kage samt den fantastisk udsigt. Det er det værd. Det lover jeg.

Medic out.

Ingen kommentarer: