onsdag den 10. juni 2015

I dag er det min fødselsdag hurraaa


Hip hip hurra for miiig :-) For i dag er det min fødselsdag og I kan tro at solen skinner fra en skyfri himmel som er flot lyseblå. Det er skønt og jeg elsker det. I går bagte jeg kage og boller som jeg skal have med ud til nogle søde mennesker i aften i Rønne.

I går bestilte jeg mig en ny cykel i fødselsdagsgave da min gamle er afgået til de evige cyklers kirkegård efter 13 års tro tjeneste. Har været rigtig glad for den, men den kunne bare ikke mere. I stedet får jeg nu en rød flot cykel med 3 gear som jeg glæder mig til at indvi.


Håber I alle får en super dejlig dag med masser af solskin og højt humør :-)

Medic out.

3 kommentarer:

Piskeriset sagde ...

Tillykke! Lækker cykel :-)

Håber at dagen også bød på et par bøger ;-)


Mvh.
Den lille Bogblog

Anonym sagde ...

Tillykke med dagen :) Jeg kan se du bliver godt kørende fremover ;)

Medic sagde ...

Tak tak begge to :-)

Well jeg har ikke fået andre gaver endnu. Ham den dejlige og mig skal finde på en oplevelse som vi har lyst til at lave sammen (han har også fødselsdag i juni). Mine svigerforældre kommer forbi på et tidspunkt med en gave til mig.

Der var ingen bøger på gavebordet så dem må jeg selv købe :-)

Har afprøvet min nye cykel og den kører perfekt og hedder fremover "Det røde lyn" :-D