søndag den 22. juni 2014

10 juni var det min fødselsdag


Jeg brugte faktisk hele dagen på arbejde i plantecenteret og det var ikke just en god dag. Hele dagen drillede og jeg var en smule ked af det da jeg kom hjem. Mine kollegaer gav mig et Lantana træ (der kommer billede af det senere, det skal lige plantes i en pæn nykøbt krukke). Det tiltrækker sommerfugle og dufter af appelsiner og har orange og gule blade. Meget smukt.

Da jeg kom hjem så tog ham den dejlige og mig ned og købte lækker aftensmad hos den lokale thai-butik.
Det smagte mums og vi spiste udenfor under halvtaget i gården til vi ikke kunne rokke med ørerne mere. Dagens vejr var super godt og jeg var rigtig glad for at solen skinnede og det var dejligt varmt.

Ham den dejlige reddede hele min fødselsdag ved at være så sød og dejlig som han er rigtig god til at være, så det tog ikke lang tid for mig at glemme min lidt dumme arbejdsdag. Min svigermor kom også forbi med en gave fra hende og svigerfar og vi hyggesnakkede mens vi spiste.

Af ham den dejlige fik jeg en rigtig flot buket blomster som I kan se ovenover på det første billede. Desuden fik jeg et gavekort til Matas og tre gavechecks på 100 kr. hver til at købe mig et eller andet i vores lokale Coop butik.



Gaven fra min svigerforældre var en trøje i str. 38 og ikke lige min farve. Jeg mente dog ikke jeg kunne være i en størrelse 38 så er par dage efter tog jeg ham den dejlige med ud på fødselsdagsindkøb og bytte bytte-tur. Jeg endte med shorts som passer i olivengrøn og en flot ugle t-shirt for gavecheckene og trøjen fra svigerforældrene blev byttet til den flotteste sommerfugle kjole.



Det er første gang i mange år jeg har fundet shorts der passer mig og som går ned over mine lidt store lår. Så endelig kan jeg også være sommerlig når sommeren på et tidspunkt bestemmer sig for at komme tilbage engang i juli måned hehe.

Medic out.

Ingen kommentarer: