tirsdag den 14. januar 2014

Overraskende dag hos Jobcenter Bornholm

Billedet er lånt af http://www.brk.dk

Sikke dog en overraskende dag jeg har haft i dag. Var til møde på Jobcenter Bornholm og fik en super fin behandling. Bedre end Jobcenter Ringsted. Fik tilbudt et regnskabskursus i C5 Navision som vare i en måned (som jeg har manglet i min opkvalificering) uden nogen problemer med kommentaren "Vi er jo til for jer ledige ikke omvendt". Er himmelrygt glad og glæder mig til at starte på mandag.

Det bliver spændende at komme tilbage på skolebænken og lære noget helt nyt som jeg aldrig har stiftet bekendskab med. Det er det jeg mangler i min uddannelse og det som kan gøre jeg kan få mig et job og tjene til livets fornødenheder.

En måneds intensiv kursus som gør jeg kan blive klogere det bliver fedt. Det bliver også skønt at møde nye mennesker og få gang i min hjerne igen. Nu skal der læses om C5 Navison så jeg er en lille smule forberedt inden skolestarten på mandag. Det går jo ikke jeg er helt blank hehe.

Medic out.

Ingen kommentarer: