mandag den 16. december 2013

Julehumøret er meget lille

Jeg juler ikke så meget på min blog i denne tid. Hvorfor? Well det er fordi jeg ikke rigtig kan få mig selv i julehumør. Det er et meget lille julehumør jeg render rundt med og selv om jeg prøver så kan jeg ikke rigtig få mig selv til at blive helt ekstatisk som jeg næsten plejer at være næsten hvert år.

Måske har det noget at gøre med at jeg er flyttet til Bornholm og skal vænne mig til en anden hverdag end den jeg forlod på Sjælland. Her er der i 14 dage af gangen liv i huset med ham den dejliges 3 børn som er nogle søde unger med masser af energi. Jeg har ikke selv nogen børn og agter ikke at få nogle så dette her er helt nyt for mig.

Måske er det fordi jeg stadig er ledig og ikke kan finde det rigtige job selv om jeg prøver at lede med lys og lygte. Måske er det fordi jeg for første gang i over 20 år ikke skal fejre jul sammen med mine familie og så igen det tror jeg ikke er grunden for jeg glæder mig til at fejre jul sammen med min svigerfamilie :-)

Måske måske måske, dem er der mange af. I bund og grund er det nok bare sådanne hvert andet år at jeg ikke rigtig kan finde juleglæden frem. Der behøver ikke være nogen specifik grund til det. Det er bare sådanne. Håber for alle mine medbloggere at jeres julehumør holder højt for jeg nyder at læse jeres blogs selv om jeg ikke rigtig har været inde og kommenterer pga udpakning af flyttekasser med mere.

Hav en dejlig mandag alle sammen :-)

Medic out.


3 kommentarer:

Rikke'M sagde ...

Åh ja; nogle år udebliver julestemningen altså bare. Det sker også for mig. Men jeg håber, du snart finder juleglæden igen :) Nu nærmer julen sig jo hurtigt!

Simone sagde ...

Jeg er sjældent i den vilde julestemning. Jeg er ikke fan af julemusik, og det store "hys" omkring julen... Men i år, er jeg faktisk for en gang skyld en smule i julestemning :) Jeg glæder mig i hvert fald. Håber også du når at finde lidt stemning ^_^

Simone
Microcut.dk

Eeyorenyk sagde ...

Jeg er nu heller ikke fuld af decemberlykke og total op at køre. Mit december har druknet lidt i eksamener, arbejde og en masse andre ting at tænke på, så jeg tager bare julen lidt så som så.

Tror også det hører lidt med til at være voksen. Følelserne omkring den slags ændre sig bare lidt.