mandag den 30. december 2013

Julegave-update


Jeg har ikke fået blogget så meget efter jul da der er blevet hygget sammen med ham den dejlige. Men ville lige vise jer mine fine julegaver som jeg fik juleaften i svigerfamiliens skød. Det er første gang i 23 år jeg har fejret jul uden min familie og det har bare været hyggeligt med 3 dage hvor vi spiste så vi ikke kunne rokke med vores øre.

Det resulterede så også i at jeg stod op med mavepine den 24 december og ikke rigtig vidste om jeg i det hele taget kunne spise den fantastiske julemiddag som vi skulle have om aftenen. Nå men det gik faktisk rigtig godt da jeg bestemt mig for at tage 2 meget små portioner så jeg alligevelle fik smagt anden, brun kartoflerne, sovsen og rødkålen. Mums siger jeg bare.

Nå men nu til gaverne:

Af ham den dejlige fik jeg to gaver og det var et originalt Windows 7 Premium styresystem og et DS-spil: CSI Unsolved.



Af Gandalf fik jeg bogen af Julia Lahme: Blog bogen, som jeg glæder mig til at se om kan give mig nogle ideer til bloggen.


Af mine svigerforældre fik jeg et gavekort til byens butikker på 300 kr.:


Af en af den dejliges drenge fik jeg et håndlavet lys:


Jeg fik også to gaver af ham den dejliges eks-kone og af hende fik jeg et års-kort til Brændegårdshaven/Joboland som er et vandland, dyrepark og low tech forlystelsespark plus et skrabelod som jeg desværre ikke vandt noget på.


I år var jeg super heldig at vinde mandelgaven, mig der ellers ikke vinder noget som helst hehe. Mini marcipanbrød og mini skildpadder mmmm mmm mmm:


Alt i alt så fik jeg flere gaver end jeg havde regnet med og jeg er super glad for dem alle sammen. Glæder mig til at prøve mit nye DS spil og til at få installeret min nye Windows 7 på computeren. Det bliver sjovt når den dejlige og jeg sammen med drengene kan tage i Brændegårdshaven til sommer og plaske med vand og hygge os.

Alt i alt en super dejlig jul hvor der ikke har manglet noget som helst.

Medic out.

2 kommentarer:

A + K = ♥ sagde ...

Jeg scorede også mandelgaven i år - det var sørme også længe siden sidst :p

- Anne

Eeyorenyk sagde ...

Hør, jeg tror da vist at den der mandelgave er endt forkert søde Ingrid. Ja, du kan slet ikke tåle den dejlige chokolade. Den bør fluks sendes herhjem til adressen på Sjælland, hvor jeg i opofrelsens navn vil befrie dig for byrden med den.