tirsdag den 1. oktober 2013

Undskyld

Jeg vil meget gerne undskylde til alle forlag, forfattere og mine med-bloggere fordi jeg ikke rigtig har fået blogget om noget som helst. Ligger i total flytterod, er på IKU jobsøgningskursus (total spild af tid) og prøver at holde skruen lige i vandet for ikke at blive væk fra mig selv.

Håber meget på at jeg kan komme i gang med at læse lidt igen om et par dage så der kan komme diverse anmeldelser op på bloggen.

Til mine med-bloggere så ses vi på lørdag til bogbloggertræffet :-)

Medic out.

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Tak :) Det er okay, hvis man kan lide sådan noget arbejde. Det har bare aldrig været mig.

Ja det var noget af en historie. Men det altid noget at du har fået et nyt et, der virker. Glæder mig til at se dine kommende billeder med det :)

Det skal jeg nok :D Jeg kan se at vi er på samme oprydnings hold. Så mon ikke at vi får tid til at snakke der ;)