søndag den 15. september 2013

Lindsey Stirling på violin

Jeg faldt for et par måneder siden over Lindsey Stirling på youtube og synes hendes violinspil er helt fantastisk og hun rører noget inde i mig som jeg ikke kan forklarer. Bliver ført til et fantastisk eventyrland når jeg hører hende spille.



Da jeg stadig er nedlagt af en ond forkølelse med feberanfald, hoste og snot i hele hovedet så er det en perfekt søndag at ligge og samle kræfter og lytte til Lindsey Stirling spille. Jeg håber I vil nyde hendes videoer og give hende en chance for at bevæge jer.











Mandag regner jeg med at sætte mig ned og skrive lidt om lørdagens tur til Herlufsholm Fantasy Bogmesse som jeg, på trods af at være møjt forkølet, deltog i sammen med 6 dejlige venner. Det er jo nok også derfor jeg i dag ligger så meget brak som jeg gør. Men valgte at det ikke var nogen mulighed at aflyse da jeg havde glædet mig til denne her tur i et års tid.

Hav en dejlig søndag derude i blogland :-)

Medic out.




Ingen kommentarer: