onsdag den 28. august 2013

Gave fra bedste venindens mor

Da jeg kom hjem fra mine 5 uger på Bornholm lå der en sød lille ting til mig på mit køkkenbord fra min bedste venindes mor. Da jeg som sagt ikke har haft noget virkende kamera før jeg fik lov til at låne hendes i går så har der heller ikke være nogle billeder af tingen.

Nå men jeg fik en Tea Bag Squeezer fordi jeg er stor te drikker hehe. Fik samtidig af vide at det er en ting som alle englændere har i sit køkken (til det sagde min søde søster at så måtte hun ikke være rigtig englænder fordi sådanne en har hun ikke i sit køkken :-P da jeg fortalte hende om min gave).

Jeg er faktisk rigtig glad for min tea bag squeezer for nu behøver jeg ikke bruge mine stakkels fingre eller en teske, det er meget nemmere med det rigtige værktøj.

Nu til billeder så I kan se den:






Utroligt at man kan blive glad for sådanne en lille ting og det er noget der kendetegner mig rigtig godt. Jeg bliver altid glad for de små ting og når mine venner tænker på mig og overrasker mig. Det er skønt :-)

Medic out.

Ingen kommentarer: