torsdag den 11. juli 2013

Nyt kamera i da house

Ham den dejlige har været så sød at give mig et lille fikst lommekamera Canon PowerShot A810 da det gamle meget ubelejligt gik i stykker lige før det sidste bogbloggertræf for et par måneder siden.

Jeg synes det er så super dejligt at have et lommekamera med når jeg er ude og gå tur i stedet for at bære rundt på mit andet kæmpe Canon kamera som jeg fik i fødselsdagsgave sidste år. Plus jeg har tit lommekameraet med når jeg er ude i grønt og løser opgaver.

Kameraet er ikke særligt stort og så kan det en masse ting som jeg glæder mig til at udforske i løbet af sommeren, det er sort med en sølvfarvet ring der hvor linsen kommer springende ud. Det er faktisk ret fedt farvespil  og så er der også mulighed for at optage video, hvilket er meget rart, hvis nu man får brug for det :-)







Man kan vist roligt sige at jeg er en glad lille foto-mus som har fået nyt legetøj og som glæder sig til at prøve det i alt slags vejr :-)

Det eneste minus fra Canons side er at de ikke har lagt en manual med i pakken så man kan fordybe sig i de forskellige indstillinger, den har jeg måtte hente på nettet for at få en ide om hvad nogle af de nye tiltag kan bruges til.

Nå men off she goes to try out her new toy :-)

Medic out.

Ingen kommentarer: