tirsdag den 18. juni 2013

Sovetid og Star Wars blikket

Da jeg kom hjem fra en aftale med min veninde "Tante Irene" så lå Gandalf under vores tæppe og sov til middag, det var så sødt at jeg simpelthen blev nødt til at forevige øjeblikket.



Man kan da ikke andet end sige "Nååårh" til det syn :-)

Jeg tog et andet billede med min mobiltelefon i morges og det er ikke blevet verdens bedste, men her har han altså bare udtrykket som siger "Du har lyst til at give mig tun" lidt i stil med Obi-Wan Kenobi fra Star Wars (1977) som siger:

"Stormtrooper: Let me see your identification.
Obi-Wan: [with a small wave of his hand] You don't need to see his identification.
Stormtrooper: We don't need to see his identification.
Obi-Wan: These aren't the droids you're looking for.
Stormtrooper: These aren't the droids we're looking for.
Obi-Wan: He can go about his business.
Stormtrooper: You can go about your business.
Obi-Wan: Move along.
Stormtrooper: Move along... move along."

Undskylder for billedkvaliteten på forhånd.

Han er jo slet ikke til at stå for min egen lille Gandalf hvis jeg selv skal sige det :-)

Medic out.

1 kommentar:

Rikke'M sagde ...

Mit kattehjerte smelter! Hvor er han dejlig :')

(og ps, man må elske enhver Star Wars reference ;)..)