tirsdag den 21. maj 2013

Så fik jeg endelig nye trekking sko

Efter at have ledt i diverse butikker her hvor jeg bor har jeg endelig fundet og købt mig nogle nye trekking sko. De er af mærket Salomon og hedder noget så yndigt som Baya WP W. De sidder som støbt om mine fødder og så gør de heller ikke ondt at have på. Lige som de ASICS som jeg egentlig købte i onsdags, men måtte levere tilbage om torsdagen da min venstre fod bare gjorde ondt da jeg fik dem på.

Intersport havde udsalg og jeg var heldig at finde mine nye sko til en pris som jeg var villig til at betale. Hvis der er noget jeg ikke bryder mig om så er det at jeg skal betale en formue for sko som jeg måske kun har i et år fordi de bliver brugt hele tiden og jeg går dem i stykker. De kommer altid til at ligne Bornholmerbåde når jeg er færdige med dem.



Grunden til jeg gerne vil have trekkingsko er at jeg tit og ofte er ude og gå på forskellige underlag og jeg forlanger af mine sko at de skal have stødabsorbering, være vandfaste og kunne stå fast uanset hvor jeg går. Hvis jeg er ude og trekke på f.eks. Bornholm så er det sq rart at kunne stå fast når man vandre i klipper hvor der er mange meter ned hvis nu du skulle falde. Har de seneste år slidt et par trekkingsko op om året og håber at med købet af disse her Salomon at holdbarheden er lidt bedre.

Men alt i alt er jeg godt tilfreds og glæder mig til at gå dem rigtig til :-)

Medic out.

Ingen kommentarer: