onsdag den 22. maj 2013

Min pinse på Bornholm dag 1

Jeg spenderede pinsen på Bornholm sammen med ham den dejlige og hans børn, Det var super dejligt og vi fik oplevet en masse.

Lørdag var det super fint vejr med høj solskin og lidt blæst. Det blev bestemt at vi skulle i det der hedder Brændegårdshaven - Joboland (for tyskerne som ikke kan udtale det førstenævnte). Det er en forlystelsespark med vandland, dyr og gratis forlystelser så som en sø med robåde, hoppepuder, gynger, luna loop, nautic jet, klatreland, forhindringsbane i skønne omgivelser, en labyrint til gemmeleg osv osv. De fleste af forlystelserne skal have hjælp fra de voksne da de ikke er energidrevet og det er faktisk ret sjovt at få børnene til at hvine af fryd ved at prøve at give den gas. Vi havde en rigtig dejlig dag i parken og der blev set på dyr, roet på søen (det var min første gang og jeg klarede det vist ok ifg. drengene), vi tog en tur på forhindringsbanen,så legede drengene i labyrinten mens jeg stod oven over og kiggede ned på dem og så skulle den yngste da også lige en tur i badelandet selv om vi ikke var helt sikre på at det var varmt nok. Men med opvarmning af vandet fra solceller så skulle det vist havde været rigtig dejligt. Der var rigtig mange ting at tage sig til og det er et sted hvor man kan tilbringe mange hyggelige timer.













Når man har betalt indgangsprisen så kan man resten af sæsonen komme ind for den nette sum af 25 kr. Hvis det er at man regner med at skulle i parken rigtig mange gange i løbet af sæsonen så kan man også købe et sæsonkort til 375 kr.

Medic out.

Ingen kommentarer: