onsdag den 10. april 2013

Afprøvning af minirugbrødsforme

Jeg brugte noget af eftermiddagen og aftenen tirsdag på at bage minirugbrød i de forme som jeg fandt i Netto for et par uger siden. Må sige at jeg er glad for det resultat som de frembragte og jeg ved helt sikkert at formene vil blive brugt hver gang der skal bages minirugbrød til fryseren. Brødene skulle bage lige så længe som almindelige rugbrød så det eneste der adskilte sig var at jeg fik 16 minirugbrød ud af det end 2 store rugbrød. Jeg er en glad lille bagesmølf :-)







Medic out.

2 kommentarer:

Katja sagde ...

... Og så var det at du bagte rugbrød til mig også, ik'?! ;)

Jeg KAN ikke bage rugbrød. Det er det eneste jeg ikke kan bage, men det fejler med sikkerhed hver eneste gang. Så nu har jeg givet op. :S

Eeyorenyk sagde ...

Jamen, jeg har prøvet utallige opskrifter og dejen går fint. Også med surdej. Men det tager jo en God Damn KRIG at bage! Mit når altid at blive total forkullet ovenpå, men stadig være helt "råt" inderst. Hvor længe bager du det?