torsdag den 14. marts 2013

Yorkshire Gold


Jeg er en sucker for te og da en tidligere kollega der også er brite introducerede mig til Yorkshire Gold var jeg solgt til stanglakrids. Wow det var en super fantastisk god te. Jeg har simpelthen døbt teen "Verdens bedste te".
Nå men da min søde dejlig søster var hjemme i weekenden så havde hun hele to æsker Yorkshire Gold med til mig og nøj jeg blev glad. Havde godt nok bestilt dem hos hende, men de kan være rigtig svære at finde i butikkerne i London og som jeg sagde til hende så ville jeg også havde været blevet glad for den almindelige Yorkshire tea.
Så nu har jeg te til gud ved hvor længe og jeg er rigtig rigtig glad, for det er vigtigt for en bognørd at havde en god kop te når man sidder og læser den spændende bog :-)

I får lige Yorkshires nye tv-reklame for den er faktisk meget sød:




Håber I derude sidder og hygger med en fremragende kop te og en super god bog.

Medic out.

Ingen kommentarer: