fredag den 8. marts 2013

Stor bagedag er slut

Med følgende resultat:

24 stk meget lækre boller
1 stk mazarin tærte
1 stk super lækker lagkage

Hvorfor spørger du??

Well min dejlige søster Lissi kommer hjem en smuttur til lille Danmark og vi samles hele familien Hansen hos mig til lidt sen frokost og så skal vi da også lige fejre min mors fødselsdag en lille smule selv om det efterhånden er 1 1/2 uge siden den faldt.

Hjemmelavet mazarin tærte

Fantastiske boller

Super lækker lagkage

Jeg skal nok give jer opskriften på mazarin tærten når weekenden er overstået. Det lover jeg :-)

Hav en fremragende weekend og nu vil jeg trække splitten og slappe lidt af inden sengetid (Hvis jeg ellers kan for den fandens larm som cafeen laver med deres irriterende livemusik!)

Medic out.

Ingen kommentarer: