torsdag den 21. februar 2013

The Black Keys - El Camino

Det sidste band som jeg faldt over til The Grammy Awards 2013 hedder The Black Keys og deres album "El Camino" vandt prisen for "Bedste Rock Album" og sangen "Lonely Boy" modtog hæder for "Bedste Rock Optræden og Bedste Rock Sang".
The Black Keys er et rock band fra USA som blev dannet i Akron, Ohio i 2001. Deres gennembrud kom i 2010 med albummet " Brothers" og sangen "Tighten Up" ifølge wikipedia.org. Jeg skal ærligt indrømme at jeg ikke har hørt den sang før i dag da jeg youtubede den her til morgen.

Da jeg hørte sangen "Lonely Boy" fik jeg lige så meget lyst til at danse og synge som de to andre bands jeg har fortalt om. Sangen har en drive og en sound der gør at man ikke kan sidde stille, ens krop begynder at bevæge sig og man bliver glad i låget af musikken.

Derfor får I hermed videoen til "Lonely Boy" så I selv kan dømme og det er godt eller skidt:


Håber I fik danset lidt af vinteren ud af kroppen ude bag skærmenene :-)

Medic out.

Ingen kommentarer: