onsdag den 20. februar 2013

Når man leder længe nok...

Nu har jeg i månedsvis ledt efter min lille bitte oplader til min ipod shuffle, du ved sådanne en som man kan sætte i usb-stikket på computeren og så kan du overføre musik og oplade samtidig. Skide smart hvis jeg skal sige det. Problemet er egentlig størrelsen på dette er stykke ledning/oplader. Den er lige så lang som et kreditkort og den kan nemt blive væk. Det troede jeg så også den var indtil i dag hvor jeg fik kigget i en af mine tasker og vupti der lå den. Wow den var ikke blevet støvsuget op eller faldet i min papirkurv hehe. Så nu behøver jeg heller ikke bestille en ny hos amazon.co.uk og det er penge sparet for mig :-)


Nu kan jeg igen få strøm på min lille bitte grønne ipod shuffle når jeg skal ud og dyrke motion som er power walke 3,4 km hver anden dag plus alle da andre tidspunkter jeg har brug for lidt musik i ørerne :-)

Together at last :-)

Uh jeg er en glad lille smølf :-)

Medic out.

Ingen kommentarer: