onsdag den 20. februar 2013

FUN - We are young mm..

Da jeg så Grammy Awards 2013TV2 Zulu for et par dage siden hørte jeg et band som jeg kun lige har hørt et par enkelte gange når min radio har været tændt.

Fun er et amerikansk indie-band fra New York og deres sound er super fed. Jeg synes jeg bliver i dejligt godt humør med lyst til at rende syngende rundt i hele min lejlighed samtidig med jeg danser alt det jeg har lært. De har udgivet 2 albums: Aim and Ignite i 2009 og Some Nights i februar 2012. Jeg har hørt "Some Nights" og det er et fedt album hele vejen igennem. De vil helt sikkert være en del af min musiksamling fremover.

Jeg vil lige give jer videoen til "We are young" så I kan høre hvad det er for en slags musik.


Men I skal faktisk heller ikke snydes for at se den anden video som hedder "Some Nights":



Til det der Grammy Awards show optrådte Fun med følgende sang der hedder "Carry On" og jeg tror det var her jeg måske for alvor forelskede mig i deres musik:



Fun vandt faktisk to priser til Grammy Awards 2013: "Årets Sang" - "We are young" og "Bedste Nye Artist", det er da rigtig godt gået når nu der var så mange gode sangere og bands der var nomineret til begge priser.

Hvad synes I om musikken?? Er det den døgnflue eller er det noget som I kunne finde på at høre??

Medic out

Ingen kommentarer: