mandag den 12. november 2012

Forlaget Buster Nordic på BogForum

Gik forbi Forlaget Buster Nordic og deres stand på bogmessen og bogen Time Riders af Alex Scarrow fangede min opmærksomhed.


Gik hen for at snakke med den som var in charge og faldt i snak med Knud som ejer forlaget. Han var så flink at give mig en anmelder pakke med pressemeddelelse og en lille bog med 10 regler for tidsrejser som er en lommemanual til tidsrejsende og den er forøvrigt stemplet med TOP SECRET.

Efter at have googlet Alex Scarrow kom jeg frem til følgende hjemmeside for Time Riders, den er på engelsk og der er indtil videre udkommet 6 bøger på engelsk og der er planlagt 9 i hele serien. Som jeg kan læse mig til så kan man nu forudbestille bog 7 som udkommer den 7 februar 2013 i England.

Den primære målgruppe er børn og unge fra 12-19 år, men er sikker på at de ældre også kan få meget glæde af bøgerne.

Min kameraførende veninde Linda synes jeg skulle foreviges sammen med Knud foran Forlagets stand:


Når jeg har fået læst bogen så vender jeg jo selvfølgelig tilbage med en dugfrisk anmeldelse så I kan høre hvad jeg synes om den.

Tak til Knud for mit anmelder eksemplar og det ekstra som blev givet til min gode veninde Irene der stod i køkkenet og lavede fantastisk mad til os lørdag aften, hun havde fortjent den.

Medic out.

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Hejsa
Jeg sidder og finder ting og udtalser til Busters forlag. Må jeg benytte din fine anmeldese på Busters facebook væg.
Hilsen Birgit Korsgaard