mandag den 12. november 2012

BogForum i Bella Centeret

Var en super fantastisk oplevelse og vi var 6 venner der lørdag morgen mødtes for at følges derind. Ingen af mine venner har prøvet at være med på BogForum før så de var rigelig spændte på hvordan det ville komme til at spænde an.


Men det var med højt humør at vi satte foden i Bella Centeret og der gik lige lidt tid før jeg fandt ud af selve indretningen og da jeg havde styr på det så blev det lidt lettere at komme rundt mellem de forskellige stande.
Det var super dejligt at der var så meget plads at man sagtens kunne gå rundt uden at blive kvalt og jeg havde fra starten sagt at vi skulle derind om lørdagen for om søndagen ville der ikke være til at være for mennesker.

Jeg fik som den store bognørd stillet min sult efter bøger og fik snakket med nogle søde og venlige mennesker i de mange timer vi var der.

Da vi kom over til Hr. Ferdinands stand for at sige hej og mig for at sige tak for billetten stødte vi ind i forfatteren Chris Cleave der har skrevet "den anden hånd" og vi fik os faktisk to ret gode snakke med en halv times mellemrum. Billeder skal der jo også til og søde Linda førte mit kamera når jeg skulle foreviges med de forskellige som vi mødte på vores vej.

Chris Cleave og undertegnede :-)

Var forbi Forlaget Tellerups stand for at sige hej den evige skønne og dejlige Katja også kaldet Eey og det var super skønt at se hende igen og kigge bøger på standen. Fik en masse gode bøger med hjem derfra, men mere om det i et andet indlæg :-)

Da Jens og jeg kom til Arnold Busck standen så var selveste Mylle der for at give autografer og den fotochance kunne jeg jo ikke lade gå til spille så han stillede op med et stort smil:


Det jeg fik købt på BogForum var følgende 2 bøger:


Odins labyrint af Mads Peder Nordbo fra Forlaget Lindhart og Ringhof og Nissernes Bog fra DRs forlag.

Faldt over en alkoholfri kirsebær gløgg fra noget der hedder www.selleberg.dk og den smagte rigtig godt. Bestemte mig for at købe en flaske som jeg vil tage med til et møde som jeg skal til på onsdag 14 dage i mit politihjemmeværnskompagni.


Jeg er rigtig glad for at mine venner ville med på BogForum for vi havde en helt fantastisk dag i Bella Centeret og oplevelsen har simpelthen gjort at jeg skal da også med til næste år og håber jeg mine venner ligeså. Tak til alle forlag for at gøre dagen super fantastisk, det var en strålende succes for bogelskere.

Efter en masse oplevelser og spændende bogsnak så bestemte vi os for at tage hjem til mig, hvor Irene stod og var ved at lave vores aftensmad og resten af aftenen gik med super fantastisk mad, hygge, snak og massere af rødvin, øl, honningsyp,whisky, cola, te og kaffe for ikke at tale om de super gode 3 kager der endte på bordet efter vi havde sundet os oven på maden :-)

Medic out.

1 kommentar:

Katja sagde ...

Lyder som om I havde en rigtig hyggelig dag! Og hvor sejt, at du mødte Chris Cleave. Har læst noget af Den anden hånd, og kunne godt tænke mig at læse den hele på et tidspunkt. Han virker til at skrive rigtig godt.
Og sikke en lækker omgang mad og drikke I fik jer om aftenen, lyder det som. :)