torsdag den 20. september 2012

Must read fundet hos boghandleren

Jeg var på besøg hos en boghandel i dag og faldt over alle disse her spændende bøger som jeg rigtig godt kunne tænke mig at læse (udover de 40 bunker jeg har liggende hehe):

Helt sikkert nr. 1 på min liste af "skal købe bøger"
















Helt sikkert nr. 2 på min "skal købe bøger"



















Ja jeg er lidt historie tosset og elsker at læse om alt som der er foregået i verden af store og små begivenheder. Synes personligt at det var på tide at der kom en bog om besættelsen af Bornholm og hvad der skete på øen mens resten af Danmark festede efter at være befriet. Det har virkelig manglet.
Der er helt sikkert 2 bøger jeg skal have hurtigst muligt og det er de to som jeg nævner, resten må vente og dem får jeg købt en af gangen. Eller jeg kan jo ønske mig dem i julegave hehehe.

Medic out.

1 kommentar:

Sabrina sagde ...

Den er også bare så god den kage. Jeg elsker den. Har du prøvet opskriften?