fredag den 17. august 2012

Ringsted Middelalder Festival



Wii jeg glæder mig til kl 1600, der starter

Ringsted Middelalder Festival

Den har jeg glædet mig til at deltage i i 2 år og denne gang der det 

Dronning Dagmar

som festivalen omhandler og det skal nok blive godt. På den officielle hjemmeside står der følgende:

"Dagmar er en af Danmarks mest kendte og elskede dronninger. Hun er begravet i Sct. Bendts Kirke her i Ringsted. I anledning af 800-året for hendes dramatiske død er årets tema: Dronning Dagmar!"

Hvis man nu skulle være mere interesseret så er der også lavet en video som er lagt op på youtube:


Hvis nu du ikke skulle lave noget spændende overhovedet i weekenden så synes jeg du skulle droppe forbi Ringsted og se teater, musik, ridderturneringer, drikke mjød, spise god mad og besøge alle de spændende boder som er sat op i denne anledning. Festivalen starter som sagt i dag fredag kl 1600 og kører hele weekenden, mest fredag og lørdag hvor der skulle være oplevelser for alle i alle aldersgrupper.

Det plejer altid at være super fedt at være med til festivalen og jeg vil helt sikkert være med begge dage og tage en masse billeder og hygge mig.

Hvis ikke vi ses må I alle derude have en fantastisk weekend :-)

Medic out.

Ingen kommentarer: