torsdag den 30. august 2012

Nu er jeg snart færdig...

Med mit mareridt af det projekt som jeg er ved at skrive for at få et Niveau C i IT.

Jeg har virkelig haft det monster svært i denne her uge med at sidde hjemme og prøve at komme igennem projektskrivningen.

Det resulterede i en kæmpe monster stor krise hele tirsdagen med en masse gråd og fortvivlelse over at jeg bare slet ikke kunne overskue det.

Men nu er jeg timer fra at være færdig og jeg GØR DET ALDRIG MERE. Er blevet fuldstændig drænet for energi og nu kræver det bare at jeg skynder mig at besvarer 2 spørgsmål og lave min dignenot liste over kilder jeg har brugt.

Så glæder mig til fredag kl 1500 og et afleveret projekt og hjemmeside (som jeg self også har lavet) og så må vi ellers vente på hvad min underviser bestemmer sig for at give mig af karakter (hvis jeg ellers får sådanne en pga de ny regler!).

Er rigtig glad for alle mine søde og fantastisk venner som har indgydet mig mod og giver mig overskuddet til at forsætte på trods af alle de forhindringer jeg har oplevet.

Medic out.

Ingen kommentarer: