fredag den 24. august 2012

Kom lige til at bage en appelsinkage :-)

Jeg skulle have bagt en kage til i onsdags til mit første gruppemøde i signal gruppen, MEN pga en fibersprængning som har udviklet sig til en værre muskel ting (det gør at jeg næsten ikke har kunnet gå hele ugen og har fået en blokade og piller til smerten af lægen) så bestemte jeg mig for at når nu jeg havde købt ingredienserne så måtte jeg simpelthen bage den der kage.

Som sagt så gjort og sikken en fantastisk appelsin kage jeg fik bagt, mums siger jeg bare. Det er ikke den flotteste glasur, men øvelse gør mester og den smager himmelsk og det er sådan set det vigtigste.

Den bliver medbragt til hygge hos nogle af mine venner i morgen og så må vi se om de kan lide den.

Jamen selvfølgelig har jeg taget billeder af kagen og her er den:




Opskriften må I få en anden dag det lover jeg.

Nu skal der laves aftensmad.

Hold jer muntre og hav en fantastisk weekend.

Medic out.

1 kommentar:

Eeyorenyk sagde ...

I RULLETRAPPEN? Hvor fanden har vi en rulletrappe i Spinderiet? O_o

Men aner det ikke - Den sag har jeg ikke hørt noget om ... Og umiddelbart kan jeg kun komme i tanke om H&M der har en rulletrappe i centeret. Vi ligger jo ikke i flere etager ellers. :S Men det skulle dælme ikke undre mig at det var dér - De er virkelig nogle padder i den biks. Haha. :P Men bortset fra dét, hvis ens hånd kan sidde fast i en rulletrappe, så har man da vist selv været en kegle i første omgang. :S

Njah, jeg var ikke helt tilfreds. Kurset var fint nok og tror at mange af de andre fremmødte elskede det. Jeg er altså bare ikke fotografi nørd nok til at jeg gider købe en 5x3 meter ramme med plastic som jeg liiiige finder frem i et snuptag for at tage det perfekte billeder, hvor jeg i øvrigt også skal bruge en arkitektlampe, et kamerastativ, dagslys og rekvisitter til 500 kroner samt selvfølgelig lade maden blive kold først eller pifte sodavanden op med salt for at den bruser HELT rigtigt på billedet. Øhm... O_o

Kameraøvelse er en god øvelse. Jeg kender stadig ikke mit ud og ind og kunne også SAGTENS blive meget bedre. Men det kommer lige så stille, lidt efter lidt. Når man har tiden og motiverne til at lege. :)