mandag den 11. juni 2012

Gaver til min 40 års fødselsdag

Nu sidder I så nok og tænker "hvorfor har hun ikke skrevet noget om hvad hun fik i gaver??"
Well det er fordi jeg tænkte at jeg ville dele mine indlæg op med borddækning og mad derefter gaverne og til sidst blomsterne :-P

Som sagt så blev jeg begavet op til begge øre både lørdag og søndag og jeg er meget taknemmelig for alt det jeg har fået.

Af mine forældre har jeg fået en flybillet til

DUBLIN i Irland (Nøj jeg glæder mig bare så meget)


Har for 22 år siden været på bilferie i Irland i 14 dage sammen med min au-pair familie, men vi kom ikke til Dublin. Jeg elsker Irland og irerne, de er et vidunderligt folkefærd og landet er også helt vildt fantastisk.
De have desuden købt mig et nyt badeforhæng og 2 glas elefanter da jeg jo elsker elefanter :-)




Af mine søskende og deres respektive partnere fik jeg et


Canon Eos 400D spejlrefleks kamera


som jeg har ønsket mig rigtig længe da jeg har været lidt træt af mit gamle kamera der lever sit eget liv. Plus Iben havde lavet en gul kanin til mig i perler.

Af faster Nina fik jeg et gavekort til Matas med nogle små prøver på diverse ting. Sådanne et gavekort kan man altid bruge hehe.

Irene og Jens kom med nogle flotte sokletter i hvid, sort og blå til pænt brug og så havde de været kreative og lavet en ramme med €50 til oplevelser. Perfekt når nu jeg skal til Dublin :-)


Af Torben fik jeg for et stykke tid siden et nyt fladskærms-tv


og han havde også lige fundet nogle film som han synes jeg skulle have (de fleste af dem franske) plus 2 bøger udover en buket blomster jeg fik søndag da han kom forbi.


Tom og Tina havde husket på at jeg elsker elefanter og de gave mig en flot figur med en elefantunge og dens mor i metal hvor der kan stå et fyrfadslys i:


Linda gav mit en te med lemon og ingefær og den smager pragtfuld:


Lørdag formiddag kom PIW forbi med en flot orkide, jeg kender Piw fra Stensved Kaserne hvor han er instruktør på det der hedder PO-FUNK kurserne. Det er kurser for dem som gerne vil være Politihjemmeværns-folk. Han er den eneste politimand som må vise hvordan en visitation foregår og ikke foregår på mig. Han har en speciel plads i mit hjerte og jeg blev meget overrasket over han kom og ønskede mig tillykke med fødselsdagen.


Det var de flotte gaver jeg fik af min søde og dejlige gæster og jeg er rigtig rigtig glad for dem :-)

Medic out.

Ingen kommentarer: