mandag den 28. maj 2012

Besøg hos Eey

Lørdag kl 1500 havde jeg aftalt med Eey at besøg hende og Freja til en hyggelig tøse dag :-)

Det var super hyggeligt at se Eey igen og hun havde bagt kage, sat melon og jordbær frem plus hun var en sand engel ved at have lavet vand med citron skiver.
Vi fik snakket om alt mellem himmel og jord og grinet en masse plus Freja fik også en masse opmærksomhed (skønne missekat).
Eey lavede også fantastisk aftensmad til os, langtidsstegt kylling, kartofler, forskellige grøntsager, meget lækker sauce plus dressing til grøntsagerne.
Mmm hvor blev jeg mæt og det er ikke sidste gang hun får lov til at lave mad til mig, det er et løfte.

Mens jeg var på besøg så kiggede jeg på hendes bogreoler og fandt Rick Riordans nye bog på dansk: "Den Flammende Trone" som jeg bare måtte låne, for jeg er lige blevet færdig med "Den Røde Pyramide af samme forfatter og serien er super god og virkelig godt skrevet,


Da klokken blev mange sagde jeg på gensyn til Eey og tog hjem til mine to drenge som havde undværet mig i 2 dage.

Alt i alt var jeg en glad lille Medic da jeg kom hjem efter 2 dejlige dage i København :-)

Medic out

Ingen kommentarer: