torsdag den 1. marts 2012

Farvel til jobbet

Jeg tog turen til Roskilde og min nu tidligere arbejdsplads på min sidste ferie dag onsdag den 29 februar.
Dels for at aflevere mit arbejdstøj og de makron muffins som jeg havde bagt til min dejlige kollegaer dels for at få sagt ordentlig farvel til alle dem som gennem de sidste 4 år og 7 måneder er blevet mine venner igennem tykt og tyndt. Havde også pakket muffins ned til min søde Info-dame på RO's Torv, jeg kommer til at savne Rikkes søde og smilende væsen. Hun er virkelig en kvinde som jeg for altid vil bære i mit hjerte som en meget speciel person for mig :-)

Tøj og muffins klar til aflevering i butikken
Jeg kommer til at savne dem alle sammen, men tager nu hul på et nyt kapitel i mit liv og det er ikke at være boghandler mere, men noget helt andet. Ved med sikkerhed at jeg stadig vil komme forbi butikken og sige hej og snuse lidt til bøger for man slipper det aldrig, men der går nok lige en rum tid før jeg drister mig forbi da jeg lige skal vænne mig til at være arbejdsløs og skal opfylde en mængde krav fra diverse myndigheder.

Det bliver spændende at se hvad fremtiden bringer for mig og jeg glæder mig til at udforske den :-)

Medic out.

1 kommentar:

Blomsterpigen1000 sagde ...

Søde, søde Ingrid...hvor var det flotte ord og kan kun sige i lige måde...jeg vil håbe det bedste for dig og hvis du blot bliver ved med at være dig selv og smile til verden,så kommer alt godt til dig ;o)pas på dig selv din dejlige bogorm ;o)