torsdag den 2. februar 2012

Bibliotekstur i godt vejr

Jeg har i dag været på biblioteket og hente en bog som jeg glæder mig til at læse lidt i for at se om den kan give mig nogle gode ideer til det at være arbejdsløs og komme tilbage på arbejdsmarkedet.
Bogen jeg henviser til er selvfølgelig "Slået Hjem" af Henrik Enegaard Skaanderup som jeg har omtalt andetsteds på bloggen.

Nå men turen til biblioteket gik igennem en park og jeg synes lige at jeg ville vise hvor godt vejr det har været der hvor jeg bor:





Ellers går det faktisk stille og roligt for sig med mig, jeg håber snart at min ryg siger "Nu er jeg sprit frisk til at komme ud og lave noget", men det går som kiropraktoren prædikede "der er små fremgange og store tilbagegange, sådanne vil du føle det". Men det går nok og jeg er stadig positiv uanset hvad ryggen har tænkt sig at gøre.

Min mor har det fint fint og har fundet sig til rette på Lolland, hun skal have fjernet sting i morgen fredag og glæder sig til at slippe af med dem.

Jeg læser stadig Skyggens Lærling og er nået til bind 8. Den er stadig god og jeg kan godt forstå hvorfor så mange unge drenge går i gang med den. Nu vil jeg lige se at få læst resten af serien og så er det videre til andre bogmarker :O)

Medic out.

Ingen kommentarer: