tirsdag den 20. december 2011

Military Wives fra England

Ja jeg har igen måtte en tur på youtube da jeg læste om disse her hustruer + kærester og deres kor i en af de engelske aviser som jeg surfer forbi en gang i mellem.
Deres single er udkommet her den 19 december og samler penge ind til The Royal British Legion og SSAFA Forces Help (Soldiers, Saliors, Airmen and Families Association).

En af de smukkeste sange til ære for de britiske udsendte.

Tag godt imod Military Wives fra England:




Når nu du sidder der og lytter til denne her sang så send lige en tanke til vores egne udsendte soldater som er ude i verden for at bekæmpe terrorisme og hjælpe befolkninger som ikke selv kan.
Jeg har den dybeste respekt for vores DANSKE udsendte og håber de alle får en RIGTIG GLÆDELIG JUL.
Dette er mit lille bidrag til dem som sørger for at vi i Danmark er i sikkerhed.

Medic out.

Ingen kommentarer: